Share, , Google Plus, Pinterest,

Posted in:

Reguli de comportament in societate

Sau cum tratezi Social Media în 2013.

M-a distrat maxim dezbaterea despre cum a fost de revelion. Foarte multe comentarii argumentate, mult mai bune decât articolul în sine, pertinente şi cu foarte mult bun simţ. Oameni mulţumiţi sau nemulţumiţi,  oricum faini cititori avem! sunt tare mândru.

Însă am avut şi reacţii stupide din partea unor conducători de unităţi. Cazul cel mai elocvent este al doamnei Claudia Pescar care tătă s-a scăpat pe ea că vezi doamne cum poate un anume Neluţu să-i facă muci revelionul. Păi uite aşa că în 2013 comunicarea este bilaterală şi se face prin mijloace alternative şi spre deosebire de 1990 acum fiecare poate spune ce vrea, cui vrea. De-asta o mare parte din bugetul de marketing ar trebui să meargă în zona de comunicare şi monitorizare şi nu pe afişe şi reclame în reviste sau radiouri stupide.

Dacă era femeie inteligentă sau măcar avea un marketing/PR bun dădea un răspuns elegant cum au făcut cei de la Cezar, oficial frumos, cu scuze subtile şi explicaţii că nu toată lumea poate fi mulţumită. Dar nu că Batman , Batman…

Nu mi se pare deloc absurd nici să-i spun expirată , nici babă pentru că spre deosebire de jurnalişti noi pe outinmures ţinem partea clienţilor şi consumatorilor şi ne purtăm şi vorbim asemenea. Noi nu facem PR pentru companiile din zona noastră de interes (decât pe bani foarte mulţi :)) ) , treaba noastră e să le dăm în freză, să-i taxăm când greşesc şi de principiu să nu luăm bani de la localuri sau hoteluri din Mureş.

Oricum de ţinut minte pentru toată lumea care activează în zona de servicii: toată populaţia activă şi educată a României e online, comunicarea se face bilateral, trebuie să înveţi să asculţi clientul că el îţi spune iar strategia de comunicare, kitul de crisis management şi un om desemnat doar pentru sunt un must have. 

În rest numai de bine :))

Written by Mihai

Absolvent de medicina, dar n-am practicat niciodata. Lucrez la Reea și sunt antreprenor și specialist în management de sănătate, Sunt cel mai critic autor de pe OIM dar rar mi s-a intamplat sa critic fara motiv. Nimeni nu e perfect si eu profit de asta.

718 posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *