Târgu Mureş
28 Mar, Thursday
17° C
TOP

Stand-up comedy cu Teo, Vio și Costel in Jazz – review

Aseară am luat parte la mult așteptatul stand-up comedy cu cei 3 bine-cunoscuți artiști: Teo, Vio și Costel. Pot să spun că îmi era dor să mai văd un show de stand-up cu cei 3 și ca întotdeauna nici că m-au dezamăgit.

Show-ul a început în ordinea deja cunoscută cu Costel primul, Vio al doilea și Teo ultimul. Fiecare reprezentație a ținut aproximativ 30 de minute.

IMG_2617

Teo a spus la final că publicul a fost unul primitor dar totodată reținut, lipsind intervențiile cu care probabil sunt ei obișnuiți la București. Cu toate acestea, eu sunt de părere că publicul s-a distrat foarte bine și s-a comportat perfect “ardelenește”. Eu una pot să spun că m-am simțit foarte bine la spectacolul lor și cred că Târgu-Mureșul are nevoie de mai multe seri de stand-up comedy.

Dacă ar fi să subliniez niște lucruri negative în ceea ce privește show-ul de aseară si organizarea evenimentului ar fi faptul că deși show-ul trebuia să înceapă la ora 19:30, a început de fapt cu o oră întârziere; motivul se pare că au fost clienții cărora li s-a zis să fie la fața locului cu 15 minute înainte de începerea show-ului și ei au ajuns cu 30-40 de minute după ce ar fi trebuit să înceapă.

IMG_2612

Un alt aspect negativ pentru toți nefumătorii din sală, printre care mă număr și eu, a fost fumul pe care a trebuit să-l inhalăm într-o oră de așteptare și încă o oră și jumătate de show. După terminarea spectacolului pe toți ne usturau ochii iar eu astăzi m-am trezit cu o durere de gât și o vocea ca și când aș fuma trei pachete de țigări pe zi. Drept urmare, vă rog, aer condiționat sau o ventilație mai performantă dacă se poate!

Și un ultim aspect și astfel voi încheia cu negativismul este faptul că din cauza nerespectării programului, spectatorii care au venit pentru show-ul de la ora 22:00 au fost nevoiți să aștepte ori pe scările care coboară în Jazz, ori afară în frig.

Una peste alta, spectacolul de stand-up comedy mi-a plăcut foarte mult și aș fi fost pe deplin mulțumită dacă și condițiile în care s-a ținut spectacolul ar fi fost mai bune.