Share, , Google Plus, Pinterest,

Posted in:

Review Meniul Zilei 4Leaf Irish Pub

IMG_3080

Care credeți voi că a fost alegerea acestei săptămâni pentru meniul zilei? Un restaurant aflat în incinta Promenada Mall și anume 4Leaf Irish Pub!

Este un restaurant drăguț, nu înghesuit și curat. Ne-am ales o măsuță și în scurt timp, până în 5 minute, o domnișoară ospătar a venit și ne-a luat comanda. 2 meniul zilei am comandat și anume:

  • ciorbă aita de pui
  • piept de porc haiducesc la tavă
  • orez cu legume
  • salată de castraveți murați
  • desert

și meniul vegetarian

  • ciorbă de cartofi cu foi de dafin
  • țelină pane în fulgi crocanți
  • orez cu legume
  • salată de castraveți murați
  • desert

În aproximativ 5 minute am avut felul 1 pe masă și pâinea din partea casei. Ciorbele au fost consistente, nu grase, potrivit de calde, în cantitate suficientă dar… foarte, foarte sărate!!! Înțelegem necesitatea acestui condiment în mâncare dar nu atât de mult!!! (nu am putut mânca toată ciorba din această cauză)

IMG_3081

IMG_3086

Pâinea, din partea casei, era tare și uscată! Clar nu din ziua respectivă! Am cerut să ni se aducă altă pâine. “Ciorbele saramură” au fost debarasate, felul 2 venind repejor în locul lor.

Pieptul de porc a fost bun, bine condimentat și preparat însă orezul cu legume a fost prea fiert, un pilaf în adevăratul sens. Țelina pane a fost chiar bună, interesantă, aș spune, dar tot prea sărată!! Ar fi fost mult mai bună dacă nu avea atâta sare. La meniul cu carne salata de castraveți murați s-a potrivit dar la meniul vegetarian o salată din legume proaspete ar fi fost mult mai bună. Porțiile au fost suficient de mari.

IMG_3094

IMG_3097

Desertul a fost adus în timp ce, încă, mâncam felul 2. Noi nu ne grăbeam…poate ospătărița, da. Ca desert am avut câte o porție mică de tiramisu. Parcă prea micuță acest desert dar de apreciat că a fost unul preparat și bun la gust.

IMG_3101

Am plecat sătui de la 4Leaf Irish Pub dar…puteam pleca și mai sătui dacă ciorbele nu ar fi fost atât de sărate și am fi putut să le mâncăm în întregime. Sare putem adăuga în mâncare dacă chiar este nevoie dar să o scoatem, nu!! Nu recomandăm hipertensivilor ciorba de la 4Leaf Irish Pub (dacă se menține la fel de sărată)!!

Servirea a fost una promptă, poate prea (desertul venind așa…peste felul 2). Restaurantul este curat, spațios, nu miroase a mâncare înăuntru iar muzica de pe fundal avea un volum potrivit. Recomandăm bucătarilor să fie mult mai atenți la folosirea condimentului problemă!!

IMG_3102

Raportul calitate/preț este unul bun (cel mai bun de până acum), preț/meniu este de 13 lei meniul cu carne și de 9,35 lei meniul vegetarian.

Recomandăm (nu și hipertensivilor) servirea meniului zilei la 4Leaf Irish Pub și vă așteptăm cu păreri. Poate am avut noi ghinion să nimerim “ziua excesului de sare”.

Consultați, cu încredere, meniul zilei pentru săptămâna viitoare accesând link-ul meniulzilei.info

Poftă bună să aveți!!

12 Comments

Leave a Reply
  1. Cu toate ca ni-s concurenti am sa-i apar un pic. Problema cu servirea prompta e la locul ei, pentru ca meniul zilei este conceput pentru clienti care se grabesc si NU au timp pentru a astepta pregatirea preparatelor a’la cart. Si eu sunt de parare, ca meniul se poate servi fara nici o problema in acelasi timp. Cat despre sarat..o sa incerc sa va explic prin experienta. Meniul zilei 90% se livreaza la domiciliu, loc de munca, spital, santier etc. Bucatarul trebuie sa pregateasca in asa fel incat clientul foarte probabil nu o sa aiba posibilitatea sa o condimenteze. Efortul de a nimeri gustul tuturor este destul de mare. Oricum prin asta nu se justifica sa ajunga mancare prea sarata pe masa, dar sansa de a gresi e mult mai mare fata de o ciorba a’la cart.

    • Mie personal mi s-a parut cam aiurea sa mi se puna in fata, imediat, si desertul. Am avut senzatia ca cineva ma grabeste. Este al 2-lea restaurant unde am patit asa ceva. Eventual se poate intreba: se poate aduce si desertul? Nu stiu…e aiurea. Inteleg, sa se bage sare in mancare in asa fel incat cine o comanda la serviciu, spital…sa o poate manca (chiar daca la serviciu daca comanzi ciorba inseamna ca este o bucatarie, o camera special amenajata unde se mananca si acolo sigur cineva a adus, candva, putina sare, piper…sau la spital sunt bucatarii si se poate cere daca este nevoie). Dar sa fie atat de sarata incat sa nu o pot termina, nici cu paine cu care am incercat sa ii mai ia din gust…nu e bine deloc!

      • Corect Carmen! Sarat nu e in regula sub nici o forma..si ai dreptate totala. In schimb eu insist la servire. Trebuie sa te gandesti exact pentru ce s-a inventat si pentru ce fac restaurantele eforturi pot zice uriase, de a scoate la acel pret o mancare totusi bunicica. Gandeste-te ca bucataria respectiva scoate, cel putin la noi, peste o suta de meniuri. Nu mi se pare normal ca sa stea nici bucatarul si nici ospatarita la cheremul clientului NELIMITAT pentru un castig de 2 lei pe meniu. Este normal sa te serveasca prompt, dragut, dar atat..pretul meniulul zilei NU poate include aceleasi servicii ca si in cazul meniurilor a’la cart. Meniul zilei e practic optiune fastfood oferit de un restaurant clasic. Normal incercam sa facem tot posibilul ca si servirea si toate sa fie cat de apropiate de serviciile “first class”. Restaurantul nostru practic vinde in pierdere meniul zilei, daca calculez absolut toate cheltuielile auxiliare si marunte,SI O FACEM in continuare pentru ca in acest fel ne cunosc clientii, avem sansa ca acel client care mananca zi de zi la noi, intr-o zi sa-si aduca si prietenii si familia..dar nu pentru altceva. Normal mai sunt si altii care au carmangerii, abatoare la gramada si nu au ce face cu produsele ce se apropie de termenul de expirare, sau sunt altii care organizeaza evenimente si isi cumpara cantitati enorme de materii prime astfel asigurand pret cat de cat pentru meniul zilei..dar pentru unii nici nu e asa de simplu cum ne-am inchipui vazand cu ochii clientului.

        • .. 🙂 Nu vreau sa ma intelegi gresit si ca as fi impotriva servirii corecte si prietenoase. Cam ce vreau sa spun e diferenta intre serviciile extra oferite de Volkswagen in moment ce cumperi de la reprezentanta un Polo de 1 an returnat de la leasing si serviciile extra oferite cand pui valiza de bani pe masa pentru un Tuareg nou nout full extra. Ambele sunt servicii corecte, peste media concurentei, dar totusi pluteste in aer o senzatie de superioritate in al doilea caz.. probabil ca si client nu ni se pare normal, dar e pentru ca si costurile difera. Pentru Polo nu-ti poate oferi o vacanta la Tenerife, sa full casco gratuit pe cativa ani.

    • faptul ca ciorba se livreaza nu e o scuza pentru sarea in exces, daca va pasa asa multi de clientii de la catering, le puneti un plic de sare, ca tot a scazut tva-ul dar preturile nu

    • Dragul meu expert Zoli B.
      Dupa cum stiim tu intr-un fel sau altul reprezinti Pizzeria Country Pub, corect?
      Ma intreb, sa te vizitez eu ca si client pentru meniul zilei in cazul in care nu ma grabesc? din spusele tale se pare ca daca nu is pe fuga n-am ce cauta acolo sa ocup spatiul la o masa pentru un meniu naspa care se prepara de bucatar fara sa isi dea interesu (ca dara oricum e ieftin si sa nu am tupeul sa mai am si pretentii) si fara profit pentru tine. Corect?
      Daca nu ai profit de ce mai bagi in meniu? aaaa scuze , ai scris ca in acest fel te cunosc clientii… cum nu ti jena sa mai si mentionezi asta? deci tu vrei reclama dar pe urma reprosezi ca nu ai profit si totusi te astepti ca la un moment dat clientul de care tu ti-ai batut joc pentru ca nu ti-a comadat un meniu complex sa isi aduca familia si prietenii sa iti faca profit. Corect? contrazi-ma daca nu inteleg bine sirul gandurilor tale…..
      Despre povestea cu sarea, daca ai fi destul de expert in buctarie si tot ce tine de restaurant (acum sa te gandesti la ce esti tu de profesie, si in ce domeniu ai experienta) ai stii ca sunt solutii si altele decat sa scape bucatarul cu kg-mele sarea in mancare.
      Inca ceva important, nu te lua de alte restaurante ca de unde si cum procura alimentele. Acum arunca o privire catre bucataria de la Country si ia aminteste-ti ce sunt pe acolo? cum sunt supele, ciorbele congelate si cum ii reincalziti pentru meniul zilei sau nu numai….., cum e servirea cu toti copiii pe care ii angajati si ii si schimbati destul de des..,intrebi ceva o ospatarita si regreti in urmatoarea secunda pentru ca tu ca si client te simti prost fata de persoanele pe care i-ai invitat acolo, de inteligenta si profesionalismul scazut de care da dovada imediat ce isi deschide gura…. Profesionalism 0 sau prea putin comparativ cu alte localuri care se respecta si isi respecta clientii cu ospatari care sunt bine alesi !
      Aveti mancaruri bune dar aveti muulte lipsuri si stiu prea multe despre cum sunt unele chestii pe acolo ca atare felul tau de a reactiona aici doar mi-a subliniat ca la asemenea local nici macar profitul de 1 leu sa nu ii fac..
      Un somn odihnitor si fara remuscari!

  2. Nu are nicio treaba a la carte sau meniul zilei, serviciile trebuie sa fie ireprosabile, indiferent de optiune, asta nu e o scuza ca mancarea sa fie “nemancabila” de sarata sau prost facuta si nici sa te grabeasca pentru ca “e meniul zilei, te rog sa te grabesti si sa pleci” desi restaurantul e gol. La serviciul de livrare se asigura in pachet pliculete de sare, piper si tacamuri.

    Nu exista diferenta majora intre meniul zilei si a la carte, e acelasi bucatar, sunt aceleasi ingrediente(fie ele proaspete sau la limita), sunt aceleasi practici, difera cantitatea. Un bucatar care iti face un meniul zilei prost iti face tot meniul prost.

    • Ai dreptate, David. Eu, ca am mancat un meniul zilei atat de sarat, nu mai am curajul sa ma intorc acolo sa mananc altceva. Este acelasi bucatar si mi-e teama ca tot “saramura” voi avea in farfurie. Pe mine m-au lamurit, gata!

    • +1
      Asa zic si eu, la fel faci mancarea si a la carte si meniul zilei, iar chelnerii nu au alta treaba de facut inafara de a te servi, ca mesele sunt tot atatea indiferent ca e meniul zilei sau a la carte.
      Carmen, eu am fost prin toamna si a fost buna ciorba, si sunt chiar pretentios 🙂 .

      • In restaurant mai era o masa ocupata cand am fost noi deci…graba din partea ospataritei nu trebuia sa fie. Mm…poate, poate o sa mai incerc candva mancarea lor… Pretentioasa nu sunt dar…cand ceva nu imi place la o mancare, nu ma prea intorc in acel loc. :p

  3. Ma distreaza de minune explicatia asta cu “nu se castiga nimic din meniul zilei”,o facem pt clienti bla bla bla.Or fi restaurantele astea de fapt asociatii de caritate si nu stiu eu?
    Profesionalism inseamna sa servesti pe oricine cu orice produs in acelasi fel,pentru ca altfel daca incepi sa calculez ca iti iese 1 leu pe o cafea ajungi sa i-o trantesti in fata clientului si sa astepti sa se care din fata ta cat mai repede.Din pacate la noi inca se merge cu mentalitatea ca daca nu dai lovitura cu o suma apreciabila,nu merita sa faci prea multe eforturi pentru client.Iar asta se vede in orice domeniu.Pacat.
    Legat de Dublin,am fost de mai multe ori seara sa mancam acolo si mancarea a fost ok.N-a gresit nimeni cantitatea de sare.In plus,in weekend am prins si cateva seri cu muzica live,chiar dragut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *