Târgu Mureş
19 Mar, Tuesday
1° C
TOP

Recenzie concert Acadelia

Personal, nu pot să zic că sunt un mare fan al artistului Delia per total dar, m-am dus la concert plină de entuziasm deoarece, recunosc că, la ora actuală este una dintre cele mai bune voci din România. Mai mult, după reprezentațiile concertului Acadelia din noiembrie 2018, din București, am auzit tot felul de păreri pozitive deci, am zis că dacă tot ajunge în orașul nostru, iar sala Polivalentă este oricum la o aruncătură de băț de unde stau, am zis că e musai să bifez acest concert pentru cultura mea generală, dacă nu pentru altceva.

M-am echipat corespunzător, cu haine colorate, două codițe de școlăriță (dacă tot e bal, să fie până la capăt) și acadeaua aferentă pe baza căreia organizatorii spuneau că se face intrarea la concert; și a biletului, bineînțeles, să nu înțelegeți greșit.

Intrarea în sala Polivalentă s-a făcut ordonat și, spre marea mea surprindere, destul de rapid iar, când am intrat în foaier, am observat că fanii își puteau cumpăra tricouri personalizate cu tot felul de lucruri trăsnite, imitând branduri de renume, în stilul Deliei. Am notat mental acest aspect și am mers să-mi fac o poză la panoul pe care scria Acadelia și mai apoi, repejor ne-am îndreptat spre locurile noastre. În scurt timp sala s-a umplut. Concertul a început cu 10 minute întârziere dar acest lucru nu a părut să supere pe nimeni, dimpotrivă, lumea devenea din ce în ce mai entuziasmată atunci când cronometrul a început numărătoarea inversă pe panoul principal.

Delia a început în forță concertul, după cum mă și așteptam, cu piesa Acadele, piesă cu care de altfel a și încheiat spectacolul. De-a lungul concertului a alternat o piesă ritmată cu una lentă, potrivindu-le cu jocurile de lumini, perdeaua transparentă pe care se vedeau proiectate tot felul de forme în funcție de melodie și tunurile cu aer (sau cel puțin asta cred că erau, sper să nu greșesc) care au făcut de-a dreptul deliciul publicului.

Pe toată scena era distribuită recuzită în formă de acadele, macarons, înghețată, frișcă, totul foarte colorat și țipător, potrivit temei concertului. Poate unele persoane au fost de părere că showul a fost un pic kitschos dar mie mi s-a părut că s-a încadrat perfect în temă. Recuzita, în combinație cu tunurile de aer și jocurile de lumini, să nu mai zic vocea Deliei, au făcut din concert unul aparte, așa cum eu nu am mai întâlnit până acum la un artist din România. Deci, pe scurt, mi-a plăcut și m-aș mai duce o dată dacă aș mai avea ocazia!

Artista a avut și un invitat special, Nick de la fosta sa trupa N&D alături de care a cântat piese consacrate de când eram eu în generală și pe care încă le mai putem auzi în cluburi. Momentul în care au cântat refrenul piesei Vino la mine a fost acela în care mi s-a făcut pielea de găină și în care mi-am adus aminte de anii copilăriei. Publicul cânta alături de ei, fiecare știind refrenul pe de rost, vers cu vers. Chiar a fost un moment emoționant.

Delia și-a început de ceva timp turneul prin țară și dacă nu ați văzut-o la Târgu Mureș o mai puteți prinde pe 12 mai la Oradea sau pe 3 noiembrie la Cluj Napoca; biletele se pot achiziționa de pe iabilet.ro

Vă zic, merită concertul!

Vreau să închei printr-un simplu WOW în ceea ce privește concertul Acadelia.

Photo credit: Andreea Ilies