Târgu Mureş
20 Apr, Saturday
15° C
TOP
Vrajitorul din oz

The Great wizzard of OZ review by Mihai

Na pentru că n-am somn şi pentru că oricum avem o rubrică prea serioasă pe blog cu filme vreau şi eu să opinez despre filmul cu vrăjitorul din Oz.  De principiu e atâta de boring că dacă n-ar fi avut faze în care se vedeau jumate din sânii Milei Kunis n-aş fi stat până la sfârşit. Dar scena asta deşi se întâmplă pe la începuturi trebuie să recunosc că îţi dă speranţă şi motivaţie până la sfârşit.

Filmul e un fel de poveste despre ce s-a întâmplat înainte să se întâmple povestea cu “Vrăjitorul din Oz” bazat pe imaginaţia scenariştilor că nu a existat o astfel de carte. Începe cu 10-15 minute de reclame pentru care plăteşti ca să le vezi, e trailerul la Monsters 2 care e always fun to watch , se anunţă un film fain  The Lonely Rider ceva pe la nivelul Django Unchained.

mila kunis in vrajitorul din ozDupă care urmează 20 de minute film plictisitor şi imediat dupa faza cu tornada apare practic esenţa filmului,Theodora (Mila Kunis).  Arată bestial mai ales la început, cu ochii ăia mari de te-ai putea scufunda la mare adâncime în ei. Zâmbete, pupicuri, flirturi după care  nu clipiţi urmează dansul şi bineţeles binemeritata partida de sex care deşi nu e arătată se sugerează că se întâmplă.And trust me… filmul ăsta deşi e făcut pentru copii, le dă şi tăticilor ceva material de lucru. Theodora(Mila Kunis) , în pantalonii de piele este arătata cu posteriorul din toate unghiurile posibile. Ok, recunosc că nu e fotomodel dar combinând faţa aia şi ochii ăia cu  pantalonii de piele parcă îţi vin nişte idei.

După care nu se mai întâmplă nimic interesant o vreme până la scena cu surorile cele rele când sora mai mare, Evanora () îi explică Theodorei cum a petrecut ea noaptea cu Vrăjitorul şi citez “…. the way he made me feel … now know why he’s called the great wizzard of OZ”. Scena de sex nu se întâmplă dar m-a pufnit râsul rău de tot la faza asta…

• De acum încolo toate sculele vor fi măreţul şi puternicul OZ
  • let me introduce you to the wizzard of oz
  • This is oz, my magic wand