Târgu Mureş
28 Mar, Thursday
12° C
TOP

Concert Robin and the Backstabbers – Review

Ieri am aterizat în Office la concertul celor de la RatB. Să vă spun că am fost puțin sceptică, iar acum mă simt puțin vinovată. Nu așteptam prea mult de la trupă, sincer, și cu siguranță nu mă așteptam să strângă ATÂT de multă lume. Office-ul nu a făcut față. Concertul trebuia să înceapă la 10, accesul publicului trebuia să aibă începând cu ora 8. La 8.00, când am ajuns în fața localului, erau vreo 20 de oameni care așteptau să intre. La 9, localul era relativ plin. La 9.30, cele aprox. 200 de brățări pe care le aveau la intrare, erau vândute deja și s-a trecut pe ștampilă. La ora 10.02 a început concertul și habar nu am ce s-a mai întâmplat prin Office pentru că eram în primul rând pregătindu-mă să rămân fără voce. (cum să înceapă concertul la ora stabilită pe afiș?! așa ceva n-am mai văzut…) Știam 5 piese ale băieților și m-am bucurat tare că le-au cântat pe toate în prima jumătate a concertului. Mulțimea era aproape compactă, și din nu știu ce motiv aerisirea dădea fail, așa că artiștii si fanii din primele rânduri au murit de cald – curgeau apele pe noi ca la concertele de la Peninsula de la ora 5, iar Robin avea tricou, cămașă și sacou, sărea încontinuu, cânta la chitară la voce și se mai și agita, cum a rezistat două ore nu înțeleg.

Băieții au cântat foarte fain, mulțimea era foarte încântată, iar mie îmi era incredibil de dor de un concert de genu’. Cred că de la Peninsula nu am mai fost la un concert rock la care să pot striga toate versurile ca o dementă și să dau din cap și asta e foarte trist (nicio problemă, joi vine Luna Amară, recuperez).
Îndrăznesc să spun că nici măcar cei din trupă nu s-au așteptat să vină atât de multă lume la concert. Nu s-au oprit din cântat decât puțin după ora 12, dar eu nu am rezistat atât de mult, am ieșit afară să iau puțin aer și m-am întors doar la ultima piesă – Soare cu dinți. Ieșind, am constat că după ce că Officeul era plin, pe scări mai erau vreo 20 de oameni, iar afară peste 50. Am înțeles că s-au vândut undeva la 260 de bilete. Mi se pare un succes incredibil, mai ales în orășelul nostru.

Felicitări Office și felicitări Robin and the Backstabbers pentru o seară fantastică! Recomand să cumpărați albumul!
Și felicitări mie că am stat o aproape două ore cu urechea lipită de boxă. Când la 30 de ani am să-mi pierd auzul, măcar n-am să mă mir.