Farmec începe producția a două noi produse igienizante pentru mâini
Farmec începe lupta împotriva COVID-19!
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, începe de astăzi producția a două noi produse igienizante pentru uz personal, pe bază de alcool 70%: Loțiunea igienizantă pentru mâini și Gelul de igienizare pentru mâini.
Produsele acționează rapid, fiind o măsură practică şi eficientă pentru apărarea sănătății. Acestea vin în completarea portofoliului actual, care cuprinde alte două tipuri de produse pentru igiena mâinilor și a suprafețelor: Săpun Lichid Spumă Antibacterian Gerovital Pure și Nufăr Dezinfectant Universal.
Pentru distribuirea acestor produse igienizante, realizate în regim de urgenţă cu resursele existente, vor fi prioritizate solicitările pentru consumul colectiv, respectiv din partea instituțiilor publice, care luptă în prima linie împotriva răspândirii noului virus COVID-19. Apoi, în funcție de stocuri, produsele vor fi distribuite și către canalele de vânzare pentru consumatorii finali.
Farmec se află în dialog permanent cu autoritățile pentru obținerea tuturor aprobărilor și, de asemenea, cu furnizorii de materii prime, respectiv de ambalaje în vederea livrărilor și susținerii pentru producția de biocide în regim de urgență.
Compania Farmec continuă cercetarea și dezvoltarea unor noi dezinfectanți pentru mâini și suprafețe. Săptămâna aceasta, au fost trimise mostre în laboratoare externe acreditate pentru testări, care vor dura între 4 și 5 săptămâni. Perioada de testare a eficacității este condiționată de timpii de acțiune necesari evaluării acțiunii virucide, bactericide și fungicide. Ulterior, aceste produse vor fi supuse spre avizare Comisiei de Biocide din cadrul Ministerului Sănătăţii.
În acest moment, prioritatea numărul 1 a companiei Farmec este cercetarea și dezvoltarea producției de biocide, folosindu-și toate resursele pentru o soluționare eficientă și responsabilă în beneficiul sănătății publice.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În martie, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu şi Râmnicu Vâlcea și 2 magazine Gerovital deschise prin sistemul de franciză, la Bacău și Pitești.
Le urăm spor la treabă, sănătate și putere de muncă pentru a ne menține și pe noi sănătoși și în siguranță! 🙂
Sursă: farmec.ro