Share, , Google Plus, Pinterest,

Posted in:

Lansare de carte: Branding pentru Medici “Cine eşti tu, doctore?”

Am primit pe mail o invitaţie interesantă: o lansare de carte , de branding, pentru medici?.

Personal de mult am susţinut că  ceea ce lipseşte fundamental în studiul medicinei în România sunt ştiinţele comunicării. Să existe în toate universităţile de medicină şi farmacie din România o catedră de ştiinţe ale comunicării şi marketing sau management şi marketing medical, astfel încât doctorii pe lângă profesie să înveţe şi cum să se vândă şi să se comunice.

Eu vă spun sincer sunt foarte circumspect când apare un expert în comunicare şi branding cu o carte nouă. Din păcate experienţa ultimilor ani cu tot felul de pseudospecialişti autointitulaţi experţi m-a făcut să tratez cu neîncredere orice astfel de inţiativă.

Cartea “Cine eşti tu, doctore?” e scrisă de Nicolae Iordache , fost director general la Gedeon Richter în perioada 2005-2008, plus o experienţă anterioară în vânzări de vreo 10 ani. Momentan se ocupă cu consultanţă pentru management şi vânzări. Cel puţin din rezumatul experienţei autorului trebuie să recunoaştem că e foarte probabil ca omul să ştie ce vorbeşte în materie de branding. Rămâne de văzut cât de bine reuşeşte şă şi comunice cunoştinţele în carte dar personal voi fi la lansare.

Lansarea cărţii “Cine eşti tu, doctore?”  va avea loc în 11 aprilie la facultatea de Medicina Dentară(în curtea de UMF în stânga) între orele 15-17. 

 

Written by Mihai

Absolvent de medicina, dar n-am practicat niciodata. Lucrez la Reea și sunt antreprenor și specialist în management de sănătate, Sunt cel mai critic autor de pe OIM dar rar mi s-a intamplat sa critic fara motiv. Nimeni nu e perfect si eu profit de asta.

718 posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *