Despre prezenţa Online a localurilor
M-am gândit că aşa de o lejereală de Duminică poate avem şi ceva Patroni de cafenele/baruri/restaurante care vor să aibă o mică prezenţă online.
Pentru asta avem un studiu de caz , prezentat la PRbeta la timisoara pe 12 mai. Ar trebui sa fie o lectie pentru toti cei care au localuri si vor sa fie pe Facebook.
Sa va explic un pic contextul… clubul D`Arc prin august septembrie statea foarte prost, fara clienti, mai luase un pic foc etc. Si Caius , patronul a zis ca de pierdut n-are nimic daca isi face un pic de reclama pe FB ca tot e gratis. si a pregatit o pagina de facebook si a început să dea mesaje cu băuturi care le recomandă, cu petrecerile , etc.
Şi a ajuns în vreo 5 luni la 1800 de like-uri. După care a schimbat strategia şi a zis să folosească doar FB ca instrument de marketing. A început să plătească pentru reclamă pe FB în jur de 45-50$ să nu posteze zilnic să interacţioneze cu oamenii şi binenţeles să dea informaţii utile nu neapărat legate de club. Din ianuarie până în 12 mai a ajunsese la 3500 de like-uri momentan are cam 4500. Ca să înţelegeţi câteva lucruri despre succesul localului vă dau câteva lucruri care mi-au plăcut mie.
Caius :
- Nu mă interesează mii de like-uri , mă interesează să am 300 de oameni în club(adică să fie plin)
- Nu vreau 10 mii de like-uri , alea le pot obţine cu 2 sticle de băutura bună, vreau like-uri sănătoase
- Pe facebook trebuie să te porţi ca în viaţa reală, nimeni nu vrea să stea la masă la tine în club şi tu să-i bagi câte un flyer din 2 în 2 minute
Şi multe alte lucruri pline de înţelepciune. Bogdana Butnar a făcut o scurtă sinteză o găsiţi aici.
Stefan Szakal mi-a dat prezentarea în varianta PDF
Ce cluburi/pub-uri/restaurante avem cu o prezenţă cât de cât sănatoasă pe Facebook din Mureş ?
Jerry
ma ce rau imi pare ca nam fost la prbeta
mihai
pai sa-ti para … ca puteai sa ajungi 🙂