Târgu Mureş
28 Mar, Thursday
11° C
TOP

Review – Bordea @ Zone X

Am rămas datoare cu o părere despre cum a fost acum o săptămână la stand-up la Cătălin Bordea și Domnul Raul în Zone X.
Singurul lucru de care m-aș putea plânge a fost organizarea cam varză. Ce-i drept, a venit foarte multă lume și erau foarte multe mese pe care scria rezervat, dar se pare că nu suficiente. Eu am ajuns mai devreme, când localul încă era gol și am văzut cum timp de mai bine de o oră, personalul se agita din stânga în dreapta să facă rost de mai multe scaune și mese, dar când a început lumea să intre, ei tot nu erau pregătiți. Am prieteni care aveau locuri rezervate și au fost ținuți mai bine de jumătate de oră în picioare pentru că nu știau cum să se organizeze. Însă, cred sincer că nu se așteptau la atât de multă lume – erau peste 150 de persoane cu siguranță.
Revenind la ale noastre, domnul Raul a urcat pe scenă, ca opening act, și nu cred că e o treabă ușoară pentru nimeni. Deși respectivul nu e tocmai cunoscut, eu am dat complet întâmplător mai demult de u video pe youtube cu numărul lui și vă recunosc că am râs bine de tot. Eh, în Zone X a avut în mare parte cam aceleași glume, dar cu toate astea, tot a reușit să mă facă să râd. Știind glumele, e mare lucru – numai Teo credeam că poate face asta. Lumea s-a simțit bine, iar numărul nu a durat prea mult, nerăbdarea se sințea în aer, publicul se animase și îl aștepta pe Cătălin Bordea.
Vă spun că m-am distrat foarte bine, că aproape după fiecare glumă lumea râdea la unison și aplauda. Publicul aplauda aproape la fiecare glumă. Foarte bun a fost și când spunea Paula aici cât e de minunat nu am crezut-o pe cuvânt, dar chiar îi recomand spectacolele de standup. E, într-adevăr, în primul rând, un actor bun, și cred, sincer, că și-a ratat vocația – expresivitatea, mimica și energia lui sunt fantastice. Cât despre domnul Raul, aștept să aud cât mai mult despre el, potențial cu siguranță are.

Comments (5)

• Noi am avut masa rezervata de 12 persoane, am fost acolo la ora 9(ora de pe afis) si era luata masa de altcineva. Dupa mai mult de jumatate de ora ne-au spus ca le pare rau si n-au ce face, ca nu stiu cine a luat masa si care era ea. Asa ceva NU se face intr-un loc civilizat! Dupa inca o tura de scandal, ne-au improvizat o masa de 7 persoane pe scena (restul prietenilor plecasera), dar asta dupa foarte multe insistente din partea noastra. Intre timp a plecat o gramada de lume care avea mese rezervate, mese care nu le-au fost tinute. E un local in care nu stiu ce fel de eveniment ar trebui sa fie ca sa mai merg acolo, dupa spectacol (care a fost mai mult decat ok, nimic de reprosat lui Bordea si Raul) am vorbit cu mai multa lume si cam toti erau dezamagiti de local. Aaaa, si sa nu uit, muzica de dupa spectacol a fost jenanta si mult prea tare. Nu stiu care a fost ideea, dar cred ca au vrut sa trimita lumea acasa cat de repede. De mult n-am avut parte de asa bataie de joc la un eveniment in Mures.

reply
      • cand am facut rezervarea nu mi s-a spus sa vin mai repede, asa ca era normal sa vin la ora de pe afis. Nu am intarziat si nici nu mi s-a reprosat ca am venit tarziu pentru masa. Pur si simplu au pierdut controlul rezervarilor si n-au stiut cum sa faca sa nu-si bata joc de clienti de buna credinta din cauza unora care, sa recunoastem, au fost nesimtiti (au luat numerele de pe mese si hartiile cu rezervat). La baietii de la paza n-au apelat cand au vazut asta, desi au vazut mese ocupate “abuziv” de oameni fara rezervare. Din punctul meu de vedere, care e punctul de vedere a clientului, singurii 100% vinovati sunt reprezentantii localului, n-au stiut deloc sa gestioneze situatia, situatie care s-a intamplat tot din lipsa lor de organizare. Dupa, probabil, sute de evenimente platite la care am participat intr-o gramada de orase, imi permit sa nu accept bataia de joc. Mai subliniez doar ca eram 12(!) oameni, fiecare cu cate 20 lei de intrare, deci incasau de la noi 2400 lei + consumatia, bani deloc putini si care ne dau dreptul de a avea pretentia la un minim de civilizatie.

reply
        • Paula

Ce au facut ei se numeste lucru manual Mihai. Foarte bine ca ne-ai spus si noua ce buguri au Zone X, ori sa invata minte, ori isi pierd businessul pe mana lor 🙂