Târgu Mureş
13° C
TOP

Sâmbătă am fost la Sighişoara

Eu sunt tare plimbăreţ oricum iar de când avem studenţi la cursuri sunt şi mai plimbăreţ. Dacă vineri am fost la Mediaş, Sâmbătă la Sighişoara şi Duminică pe Pietrosul Călimanilor.

La sighişoara am fost de n+1 ori. Aşa că în general nu prea mă mai surprinde cu nimic.  Însă anul acesta am văzut că au introdus audio guide. Adică un tur cu ghid audio cu mai multe opţiuni.  Este tur scurt de 3 ore sau lung de 5 ore. Se închiriază din piaţa mare sau mai este un punct lângă biserica săsească. Costă 40 de lei turul scurt şi 50 de lei Turul lung.  Pe lângă asta cu extra 10 lei primiţi un adaptor pentru a fi folosit de 2 persoane în acelaşi timp.  îmi pare rău că n-au făcut poze dar m-am luat cu poveşti şi am uitat. Încă o chestie ar fi că tururile sunt doar în Engleză şi în Germană…. dar oricum e mai util decât să te plimbi de bezmetic.

În altă ordine de idei de când merg eu la sighişoara sunt doar două locuri unde mâncăm. Terasa Concordia şi Restaurantul Perla. Dar când e sezon turistic sunt cam pline…

Acum am fost la Concordia unde am luat prânzul cu colegii. Mâncarea e excelentă în general acolo, este cu specific italienesc cu paste şi pizza în principal dar mai au şi oferte ardeleneşti gen ciorbă de fasole în pâine cu 12 lei plus ceapă roşie 3 lei, sau lichiu cu varză(pălaneţ). În general e terasă foarte bună dacă n-ar avea ospătari. Sunt atâta de pierduţi în spaţiu şi cu o lene în ei de te doare capul. pe terasă(după mâncare colegii noştri au mers la shopping)  noi ne-am pus la o bere. Păi vreau să vă spun că am stat pe ceas 40 de minute până să primim meniuri. Plus încă vreo 20 ca să ne vină comanda. Şi cam toţi stăteam aşa. Şi nu pentru că nu era personal… dar aveau chelnerii mese împărţite între ei şi toţi care eram la ora aceea pe terasă eram la un singur ospătar. Şi se pare că nu se ajută între ei…

În rest toate bune , wireless care merge foarte bine, au bere nefiltrată germană, locul e frumos. Dacă ar avea şi ospătari ca lumea ar fi ideal…

Comments (1)

• Violeta Flueraru

Am fost si eu la Sighisoara (5-8 aug.) , asa ca am citit din curiozitate o alta parere. Mi-a placut ff mult, poate si pentru ca a fost prima mea vizita.. La Concordia am fost chiar placut impresionata, ospatarul “nostru” a fost atent si prompt si cum era seara ne-a oferit paturi fleece ca sa ne invelim?! M-am simtit rasfatata.

La Perla mancare buna, muzica relaxanta, personal placut. Despre cetate nu am spatiu si timp sa scriu cat mi-a placut…