Share, , Google Plus, Pinterest,

Posted in:

LEADERS Education

leaders education umftgm

Se presupune că după absolvirea facultăţii vei fi un inginer, medic, economist sau cercetător care va trebui să conducă echipe. Din păcate aceste aptitudini de leadership necesare nu sunt abordate în curricula universităţilor din România şi vei fi pus în faţă faptului de a experimenta conceptul “Trial and error” atunci când vei conduce oameni.

LEADERS Education a luat naştere, acum 5 ani, tocmai pentru a întâmpina această nevoie de cultivare a educaţiei viitorilor lideri încă de pe băncile universităţii. Astfel încât te invităm între 26-29 octombrie 2015 să participi la programul de educaţie alternativă în leadership. Evenimentul se va ţine la Universitatea de Medicină şi Farmacie Tîrgu Mureş (pe scurt UMFTGM).

Învaţă cum să conduci echipe, să gestionezi situaţiile critice, să comunici cu ceilalţi şi să întâlneşti oameni de succes, care te vor ajuta să faci primii paşi în cariera ta!

În cuvintele organizatorilor:

“Ne adresăm studenţilor din principalele centre universitare.

Desfăşurăm iniţiativa din 2009 şi lucrăm cu grupe de câte 80 de studenţi, aleşi din cadrul facultăţilor gazdă.

Formatul este de câte o seară (3h), timp de 4 zile consecutive într-o săptămâna în care încercăm să inspirăm tinerii că se poate să reuşească în România şi să înveţe de la cei mai buni profesionişti din domeniul lor de activitate.Temele principale sunt bazele leadershipului, comunicare, echipa şi managementul timpului. 

Partea de training este furnizată de către trainerii seniori (cu experinţă de peste 7 ani de training) din cadrul companiei Servier şi din cadrul Fundaţiei LEADERS, iar la fiecare sesiune invităm câte un role model din industria participanţilor. 

Desfăşurăm aproximativ 4 ediţii pe an în Bucureşti şi centrele universitare majore (precum Cluj-Napoca şi Braşov).”

 

Nu uitaţi, înscrierea la program este gratuită şi se poate face online pe leaders.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *